10 Ağustos 2012 Cuma
İzmir Beko
çağrı merkezi konulu reklamlarında müşteri temsilcisi tarafından "eşiniz tatilde ve gömleklerinizi kendiniz ütülemek istiyorsunuz; şu anda çaresiz durumdasınız" gibi bir cümle sarf ediliyor. her ne kadar teyit amaçlı olarak müşteri beyanını tekrar ediyor da olsa, müşteriye "çaresiz durumdasınız" denir mi lan? kim veriyor acaba bunların soft skill eğitimlerini.
merter servisi çok kötü hizmet veren firma.
bir klimayı mayıs'tan temmuz'a kadar tamir edemediler. kompresörü değiştirildi, çalışmadı.
gaz kaçağı var dediler, 2 gün kullanmayın dediler, 3. gün bir alet takıp kaçığı buldular güya, boruyu değiştirdiler, çalışmadı.
çalışmıyor diyince servis elemanı "bütün klimalar açıldıktan 8 dakika sonra ancak soğuk hava üflerler, bunu herkes bilir, 8 dk sonra çalışır" dedi.
gene çalışmadı.
ertesi gün aradım, bir sonraki cuma'dan önce serviste boşluk yok dediler.
dedim, ama tamir etmeden gitti arkadaşınız, gelip yapın şu aleti dedim, yarın servis elemanını yollayacağız dediler.
gelmediler.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder